Ta chansen när man får den

Idag jobbade jag min sista dag på Allianceplus. För fyra år sedan såldes ”min” dåvarande firma till Allianceplus. Fyra år senare med kvalitetskontroller, en kundsamordnartjänst och en intern revisions utbildning och några revisionsuppdrag i bagaget valde jag att avsluta min tjänst på företaget och återuppta mitt arbete på nyuppstartade Facila igen. 

Med starka ben och ny energi cyklade jag hem efter sista arbetsdagen och skalade av mig de gamla arbetskläderna. Jag kan erkänna att det är med lite pirr och upprymdhet jag kommer klä mig i ”tuppen” igen👍🏻🐔 Att man blev uppringd och tillfrågad att börja gör inte saken sämre!

Kunden som jag slutade på gav mig en blomma och lyckönskningar, jag tackar ödmjukast för uppskattningen.😊

2 thoughts on “Ta chansen när man får den

Kommentera

