Frisk så gott det går 

Efter kiropraktorns behandling har jag själv tyckt att Inez mått väldigt mkt bättre. Redan direkt efter behandlingen så jag ett helt annat och bättre flow i rörelsemönstret!

 I samråd med rehabpersonalen provade vi att i veckan ta bort den låga dos smärtlindring som Inez stod på. I mina ögon var Inez smärtfri i både tass och rygg, men på torsdagen skulle vi till Matilda och se vad hon hade att säga. På bara ett kort tag har Inez visat stor förbättring och Matilda bedömde henne som frisk. På det inbokade rehab-besöket, hoppade vi över laserbehandlingen och valde att bara träna i vattentrasken. 
Jag är så glad att Inez blev bra igen, så bra man kan bli med spondylos. Men nu är hon smärtfri och kan leva ett vanligt hundliv igen och jag kan faktiskt på allvar börja fundera på att ha en tävlingskarriär inom HtM och freestyle även med Inez. Hon älskar ju att träna och bryr sig inte alls om att hon blir 12 år i augusti❤️😃

Kommentera

