Nationaldagsdans

Kompisen skulle tillsammans med andra företagare inom hund hålla en aktivitetsdag. Jag blev tillfrågad om jag ville ställa upp med en freestyleuppvisning. Självklart ställde jag upp och eftersom Drömma och jag som egentligen är bättre som HtM ekipage så fick tricksäkra Inez vara med och göra ett improviserat nummer. Inez älskade det och var så jäkla säker i tricken och tuff i attityden att jag ska försöka anmäla henne till en tävling. 

Drömma var väldigt berörd av hamrandet och spikandet från grannbyggnaden, men vi bad dem ha uppehåll just vid uppvisningen och Drömma genomförde programmet trots att det var otäckt. Hon jobbade på och jag blev riktigt stolt över båda mina hundar❤️

Ett riktigt bra träningstillfälle och efteråt blev vi bjudna på våfflor😃 Zally som oxå gjorde ett freestyleprogram fick smaka lite grädde från mattes våffla! Välförtjänt👍🏻

Kommentera

