Firat jul i mellandagarna

Det blev som det blev och det rår man inte för, men nu har vi iaf firat jul med både julmat och julklappar.

Vi hämtade mina föräldrar och så kom äldsta dottern med sambo. Vi dukade upp ett ganska skapligt julbord och åt med stor aptit. Sen blev det julklappsutdelning. Min mamma hade fått ”order” om att inte köpa nåt till oss vuxna, men som vanligt hör hon lite illa😉 Jag blev mäkta förvånad dock när hon hade köpt rivsalt som vi faktiskt tittat närmare på, men inte berättat. (Eller faktiskt glömt att vi kunde önska oss det).

Till efterrätt blev det ostkaka/kalvdans med grädde och havtornssås, jag älskar ostkaka, men vågade inte riktigt äta det efter min lilla allergitripp till akuten. Men lite kalvdans, knäck och fudge vågade jag mig på iaf.

Det blev jul till slut! 🎅🏻🎄🤶🏻

Lämna en kommentar